annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV app. Min. Android versie

Topic gestart op: 22-04-19 17h34

Antwoorden: 6 antwoorden

Stevennoppe
Aspirant verkenner

Orange TV app. Min. Android versie

OPGELOST

Wanneer ik orange TV app wil installeren op mijn medion tablet (md99300 - S9714) krijg ik de melding dat de app niet compatible is met mijn toestel. Ik vermoed dat het aan de Android versie kan liggen (Android V. 4)  Of niet? 

Nochtans heb ik deze app al eens kunnen installeren 6 maanden geleden. Nu opnieuw geprobeerd omdat ik de tablet terug gebracht had naar fabrieksinstellingen. 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Daveatwork
Ervaren verkenner

(Ik heb wat bestaande teksten gekopiëerd om vooruit te gaan)

1.Verwijder de reeds bestaande Orange TV BE

2. Bereid je toestel voor

Android probeert je te beschermen van apps uit andere bronnen, door je standaard alleen apps uit de Play Store te laten downloaden. Bij oudere versies van Android moet je daarom via het instellingenmenu eerst een schakelaar overhalen. Ga hiervoor in het Instellingenmenu naar ‘Beveiliging’ en tik op de schakelaar naast ‘Onbekende bronnen’. Hierdoor is je toestel dus wel direct extra kwetsbaar.

Bij moderne smartphones tik je na het downloaden van de app uit een andere bron op het bericht dat wordt geopend in Instellingen. Daar haal je de schakelaar over naast ‘Toestaan van deze bron’. Je hoeft dus niet meer zelf in het instellingenmenu te duiken om het installeren van apk-bestanden mogelijk te maken.

3. Download het apk-bestand

Je moet de app downloaden via een alternatieve market waar je de mogelijkheid krijgt om voorgaande revisies te downloaden.

Ik heb bvb gegooled naar "download orange tv be apk" en 1 vd eerste treffers is: 

Screenshot_20190428_182443_com.android.chrome.jpg

als je wat lager scrolt zie hier bvb dat je voorggande revisies: V4.18.6 en V4.18.5 en V4.16.8 kan downloaden.
Makkelijkheidhalve kan je dit best doen met de device waarop je het wil installeren.

4. Installeer het apk-bestand

Eénmaal gedownload dubbelklik je op de apk file om deze uit te installeren.

Ik denk dat je hiermee al een heel eind op weg bent.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Daveatwork
Ervaren verkenner

Dag Stevenoppe,

Je zou in principe een voorgaande release vd app kunnen installeren maar dan zal je niet kunnen genieten vd laatste nieuwe functie ( voor zover ik weet: opname via de app bekijken).

Indien dat blijkt te werken moet je de autoupdate funcionaliteit van Play store afzetten zodat de Orange TV app niet geupdate word.

Als je hiermee verder wil laat maar weten dan ga ik mee op zoek naar een oudere app revisie.

 

0 pluimen
Daveatwork
Ervaren verkenner

Sorry foutje ontdekt:

Je zou in principe een voorgaande release vd app kunnen installeren maar dan zal je niet kunnen genieten vd laatste nieuwe functie ( voor zover ik weet: opname via de app bekijken)


Moet zijn: live tv kijken...

0 pluimen
Stevennoppe
Aspirant verkenner


@Daveatwork  schreef:

Dag Stevenoppe,

Je zou in principe een voorgaande release vd app kunnen installeren maar dan zal je niet kunnen genieten vd laatste nieuwe functie ( voor zover ik weet: opname via de app bekijken).

Indien dat blijkt te werken moet je de autoupdate funcionaliteit van Play store afzetten zodat de Orange TV app niet geupdate word.

Als je hiermee verder wil laat maar weten dan ga ik mee op zoek naar een oudere app revisie.

 


Ben wel eens benieuwd hoe je dit doet...

0 pluimen
Daveatwork
Ervaren verkenner

(Ik heb wat bestaande teksten gekopiëerd om vooruit te gaan)

1.Verwijder de reeds bestaande Orange TV BE

2. Bereid je toestel voor

Android probeert je te beschermen van apps uit andere bronnen, door je standaard alleen apps uit de Play Store te laten downloaden. Bij oudere versies van Android moet je daarom via het instellingenmenu eerst een schakelaar overhalen. Ga hiervoor in het Instellingenmenu naar ‘Beveiliging’ en tik op de schakelaar naast ‘Onbekende bronnen’. Hierdoor is je toestel dus wel direct extra kwetsbaar.

Bij moderne smartphones tik je na het downloaden van de app uit een andere bron op het bericht dat wordt geopend in Instellingen. Daar haal je de schakelaar over naast ‘Toestaan van deze bron’. Je hoeft dus niet meer zelf in het instellingenmenu te duiken om het installeren van apk-bestanden mogelijk te maken.

3. Download het apk-bestand

Je moet de app downloaden via een alternatieve market waar je de mogelijkheid krijgt om voorgaande revisies te downloaden.

Ik heb bvb gegooled naar "download orange tv be apk" en 1 vd eerste treffers is: 

Screenshot_20190428_182443_com.android.chrome.jpg

als je wat lager scrolt zie hier bvb dat je voorggande revisies: V4.18.6 en V4.18.5 en V4.16.8 kan downloaden.
Makkelijkheidhalve kan je dit best doen met de device waarop je het wil installeren.

4. Installeer het apk-bestand

Eénmaal gedownload dubbelklik je op de apk file om deze uit te installeren.

Ik denk dat je hiermee al een heel eind op weg bent.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen