Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-01-20 17h51
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vraag : zijn er nog mensen met dit probleem ?
Verleden week opgetreden. Decoder hestart, ontkoppeld en terug gekoppeld. Dan ging het
Vandaag terug. Vanalles gedaan
- bekabeld + internet connectie test : verbinding OK
- via WIFI + internet connectie test : verbinding OK
- decoder herstart
- decoder power off, na een minuut terug on
- app van de iphone verwijderd, terug geinstalleerd
- verschillende keren ontkoppeld + terug gekoppeld
TV app, opnames, 1 maal op de zoveel keren gaat het
Naar 5000 gebeld, er is een dossier opgemaakt. Men vermoedt de TV app.
Binnen twee werkdagen zou ik verder nieuws krijgen
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Update
Deze morgen voor 8 uur ging het niet. Iets na 8 uur ging alles terug
Verschillende keren getest vandaag, gaat nog altijd
Ik vermoed dat de TV app ergens iets op de Orange servers verifieert als men zijn decoder wil contacteren
Waarschijnlijk gaat de traffic naar buiten, over Orange en terug naar binnen ( want men kan die TV app ook gebruiken vanop 4G ergens ten lande)
Ben juist opgebeld, heb gezegd dat alles terug ging.
Dossier is afgesloten. Heb wel een rechtstreeks tel nr gekregen + dossier nummer indien het euvel zich terug voordoet
@Cdt24801Thanks. Het blijft afwachten. En kan ook lang duren.
Zou me verwonderen dat er binnen twee werkdagen op een oplossing is, maar ja, de wonderen zijn de wereld niet uit
Is enkel heel vervelend als je die app veel gebruikt. Ik gebruik die liever om op te nemen dan via de tv/decoder rechtstreeks
@patrick2 Thank you
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |