annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

radiozenders Radio1 Radio2 etc verdwenen sinds laatste update

Topic gestart op: 19-11-19 16h48

Antwoorden: 1 antwoord

GVDB
Aspirant verkenner

radiozenders Radio1 Radio2 etc verdwenen sinds laatste update

Sinds laatse update begin november 2019 zijn vlaamse radiostations verdwenen. De internet lijst 'Je digitale tv-kanalen en radiozenders in vlaanderen' komt niet overeen met mijn zenderlijst, vb kanaal 901 zou radio 1 moeten zijn, ik heb een of andere duitse zender. Kreeg onbevredigend antwoord van helpdesk (5000). Ik overweeg  ernstig om voor TV, Internet en mijn GSM telefoons van provider te veranderen.

Kan iemand mij helpen?

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Sinds laatse update begin november 2019 zijn vlaamse radiostations verdwenen. De internet lijst 'Je digitale tv-kanalen en radiozenders in vlaanderen' komt niet overeen met mijn zenderlijst, vb kanaal 901 zou radio 1 moeten zijn, ik heb een of andere duitse zender. Kreeg onbevredigend antwoord van helpdesk (5000). Ik overweeg  ernstig om voor TV, Internet en mijn GSM telefoons van provider te veranderen.

Kan iemand mij helpen?

Ugh @GVDB,

De radiozenders in Vlaanderen gaan inderdaad verdwenen van ons aanbod. Dit gebeurt omdat Telenet zijn analoog signaal gaat afschaffen. Je hebt wel andere mogelijkheid om naar de radio te luisteren :

1. De Orange radio app, je kan deze op je tv casten via Chromecast

2. Je kan ook direct op de websites van deze radiozenders gaan en via deze weg de radio spelen. Dit direct via je Smart TV.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen