annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV app voor PC

Topic gestart op: 05-09-20 11h56

Antwoorden: 3 antwoorden

Rafcke54
Gewaardeerd verkenner

Orange TV app voor PC

OPGELOST

Is er geen TV app voor pc ? Ik bedoel dus zoals de app voor android, met de tv gids en de mogelijkheid om programma's te programeren ?

Groetjes.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Rafcke54  daar zijn ze blijkbaar mee bezig om dit in orde te krijgen. Ik heb daar al een bericht over zien passeren van de moderators maar wanneer deze operationeel gaat zijn is de vraag. 

@Totem  kan je ons misschien zeggen wanneer dit in orde gaat zijn? En ook eventueel een link erbij waar we dat kunnen vinden? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Rafcke54  daar zijn ze blijkbaar mee bezig om dit in orde te krijgen. Ik heb daar al een bericht over zien passeren van de moderators maar wanneer deze operationeel gaat zijn is de vraag. 

@Totem  kan je ons misschien zeggen wanneer dit in orde gaat zijn? En ook eventueel een link erbij waar we dat kunnen vinden? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

@Rafcke54  daar zijn ze blijkbaar mee bezig om dit in orde te krijgen. Ik heb daar al een bericht over zien passeren van de moderators maar wanneer deze operationeel gaat zijn is de vraag. 

@Totem  kan je ons misschien zeggen wanneer dit in orde gaat zijn? En ook eventueel een link erbij waar we dat kunnen vinden? 


Ugh @patrick2,

Een pc versie was inderdaad in de plannings, maar het moest uitgesteld worden voor veiligheidsredenen. Momenteel is er nog geen concrete datum.

Totem's groetjes,

Totem

copywriterfabio
Aspirant verkenner

Als die pc-versie even "veilig en stabiel" - althans dat claimde jullie klantendienst in 2019 - gaat zijn als de Orange TV-applicatie, die tussen 2019 en 2021 geen énkele update heeft gekregen, dan hoeft het voor mij niet.

__ al die privacylekken, oude en gemakkelijk te hacken security patches, constante wifi-deconnectie, foutmeldingen, en een zeer gebruiksónvriendelijk UX-UI-design (dubbele acties op knoppen, swipe up/down verandert programma EN haalt de Android-menubalk naar beneden - dus je programma verander je elke keer per ongeluk,...), maken de huidige app al onbruikbaar.

Dus ik denk niet dat we al te veel verwachtingen mogen hebben voor de pc-editie... 😛

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen