annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV app

Topic gestart op: 26-03-25 19h31

Antwoorden: 1 antwoord

JC83
Aspirant verkenner

Orange TV app

OPGELOST

Heeft er nog iemand problemen met geregistreerde apparaten op de TV app. Ik moet mijn toestellen verbinden met mijn decoder. Waarom is om de zoveel tijd mijn apparaat niet meer herkend? Zeer vervelend als je op verlof bent en het apparaat anno 2025 nog altijd moet koppelen met een decoder die thuis staat. Is hier een andere oplossing voor? Gekend probleem?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Ervaren genezer

Hey @JC83 ,

Het opnieuw koppelen is idd een oud zeer die maar blijft duren. 
Een tip die ik je kan meegeven om je toestel opnieuw te koppelen wanneer je niet thuis bent en dus geen code kunt genereren op de tvbox/decoder, gebruik je emailadres en paswoord die je gebruikt om in te loggen op de Orange klantenzone (website).

Je kan namelijk kiezen voor de optie "ik heb geen decoder" op de tv app en dan moet je een emailadres en paswoord invullen. De gegevens van de Orange klantenzone werken hierbij (doe ik zelf regelmatig 😅).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Pletse
Ervaren genezer

Hey @JC83 ,

Het opnieuw koppelen is idd een oud zeer die maar blijft duren. 
Een tip die ik je kan meegeven om je toestel opnieuw te koppelen wanneer je niet thuis bent en dus geen code kunt genereren op de tvbox/decoder, gebruik je emailadres en paswoord die je gebruikt om in te loggen op de Orange klantenzone (website).

Je kan namelijk kiezen voor de optie "ik heb geen decoder" op de tv app en dan moet je een emailadres en paswoord invullen. De gegevens van de Orange klantenzone werken hierbij (doe ik zelf regelmatig 😅).

Leden met de meeste pluimen