annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV app

Topic gestart op: 10-02-21 20h36

Antwoorden: 7 antwoorden

btodsk
Gewaardeerd verkenner

Orange TV app

Hallo, 

Een orange app die voor het laatst is geüpdatet in 2019 (zie play store), voor geen botten werkt als em geen goesting heeft. 

Ik wil de afstandsbediening in de app gebruiken maar dat gaat niet meer. 

Clear cache, verwijderen van de app, ontkoppelen van box, uitloggen, dat heb ik allemaal geprobeerd. Nee, dat gaan we niet meer doen want dat heb ik allemaal gedaan. 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
btodsk
Gewaardeerd verkenner

Screenshot_20210210-205115_Google Play Store.jpg

Kijk eens naar de laatste update van de app? Hier wordt niks mee gedaan. Een jullie zijn ongelofelijk slecht bereikbaar tegenwoordig. Dit zijn voor mij zaken waar ik als trouwe klant ontevreden over ben. Ik vind dat echt jammer. Jullie zijn achteruit gegaan. 

Ik verwacht service. Daar betalen we voor. 

Het maakt me boos want dit is niet de eerste keer. Jullie vragen mij of mijn android up to date is terwijl jullie niets doen om de app te updaten.

 

Sorry, dit moet er bij mij even uit. Ik heb het er even mee gehad

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@btodsk  

Wij zijn geen Orange ook wij zijn maar gewoon klant. Als je echt met de medewerkers wil spreken ga je ze moeten bellen of je stuurt via Messenger een bericht als je een account hebt op Facebook. 

Wij geven je enkel advies wat je eventueel kan doen of het ook je probleem oplost dat weten wij ook niet dan zien we ook niet want wij hebben geen zicht in klanten bestanden of andere technische zaken. Gewoon omdat we enkel klant zijn en geen Orange medewerkers. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


btodsk
Gewaardeerd verkenner

Oh Patrick, 

Maar dat wist ik helemaal niet. 

Ik dacht dat jullie van Orange waren. Sorry sorry sorry, 1000 x sorry

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@btodsk  

Geen probleem je sorry wordt aanvaard hoor er zijn er meer die dat denken maar geen probleem. 

Probeer toch eens mijn advies op te volgen om het te proberen dus decoder zonder stroom , is stekker eruit , en dan de modem herstarten. Het kan misschien helpen maar ben er niet zeker van natuurlijk. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen