annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV opnames

Topic gestart op: 15-11-19 00h26

Antwoorden: 6 antwoorden

jan_2J
Aspirant verkenner

Orange TV opnames

Beste Tribe leden,

Ben voor het moment klant bij Proximus en heb plannen om te verhuizen naar Orange. Ik ben zeer tevereden over Proximus maar het begint echt een groot verschil te worden voor mij in prijs. ik kan ongeveer 20 tot 25 euro besparen per maand als ik naar Orange ga.

Nu het fijne bij Proximus is dat alle opnames in de Cloud staan en je kan van eender welk TV, PC, Ipad en eender waar in Europa je tv opnames bekijken, de decoder heeft geen harddisk en al die technology die zo oud als de straat en electricieit zit op te vre....

Nu de vraag is wanneer komt die functionaleit bij Orange? Ik ben niet van plan over te schakelen als Orange TV, geen cloud/netwerk oplossing heeft of zal hebben in de toekomst voor de opnames. Telenet heeft het al, wanneer volgt Orange.

 

Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
jan_2J
Aspirant verkenner

Bedankt voor de input, maar waar moet ik die vraag dan posten, ik dacht dat ik ze al gepost had.

Toch spijtig dat men dit niet ondersteunt.

Als het niet op de roadmap staat bij Orange ga ik de verhuis niet doen, spijig.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@jan_2J  schreef:

Bedankt voor de input, maar waar moet ik die vraag dan posten, ik dacht dat ik ze al gepost had.

Toch spijtig dat men dit niet ondersteunt.

Als het niet op de roadmap staat bij Orange ga ik de verhuis niet doen, spijig.


Hetgeen Patrick bedoelt is dat je misschien best eens zelf een nieuw topic aanmaakt in deze rubriek (Love => TV) en uw wens daar neerschrijft onder de vorm van een suggestie naar Orange toe. Met als titel bvb: "Suggestie: opnames in the cloud"

Meteen een goede oefening om u wat meer vertrouwd te maken met de mogelijkheden van dit forum Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen