annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app downloaden in Portugal

Topic gestart op: 14-01-20 10h57

Antwoorden: 2 antwoorden

DaddyCool
Aspirant verkenner

Orange tv app downloaden in Portugal

OPGELOST

Ik verblijf in Portugal en wil de Orange TV BE app downloaden via Play Store. Ik vind echter die app niet. Hoe is dit op te lossen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@DaddyCool  waarom dat u deze niet vindt heb ik zo snel geen idee van , dat u hem niet kan gebruiken weet ik wel. U dient namelijk eerst thuis te zijn als u de app voor de eerste keer download en gebruikt. De app wordt door middel van een bepaalde code aan de decoder gekoppeld en dan kan u de Tv app gebruiken. Dus ook in europa maar nu gaat dat dus niet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik verblijf in Portugal en wil de Orange TV BE app downloaden via Play Store. Ik vind echter die app niet. Hoe is dit op te lossen?

Ugh @DaddyCool,

Je zou de Orange TV app in je app store moeten terugvinden. Het zou werkt inderdaad enkel als je app verbonden aan je decoder is.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@DaddyCool  waarom dat u deze niet vindt heb ik zo snel geen idee van , dat u hem niet kan gebruiken weet ik wel. U dient namelijk eerst thuis te zijn als u de app voor de eerste keer download en gebruikt. De app wordt door middel van een bepaalde code aan de decoder gekoppeld en dan kan u de Tv app gebruiken. Dus ook in europa maar nu gaat dat dus niet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen