annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Tv app en Webapp werken niet

Topic gestart op: 20-07-22 15h41

Antwoorden: 4 antwoorden

Cindy8
Aspirant verkenner

Orange Tv app en Webapp werken niet

Beste,

 

ik heb op mijn gsm de Orange TV app staan en deze werkte ook tot nu. Ik moet mij volgens de app terug koppelen maar het probleem is dat ik mij eerst moet ontkoppelen met de decoder en als ik dit doe komt er een foutmelding op de TV. Als ik dan mijn laptop wil toevoegen aan apparaten dan genereert de decoder een code en vul ik deze in op de website op mijn laptop en komt er een melding op dat de code verkeerd is terwijl deze wel juist ingegeven is. 
kan u mij helpen zodat ik terug op mijn app op de telefoon als op de website op mijn laptop kan kijken?

 

hartelijk dank 

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Gregory
Wijze
Wijze

Het gebeurt dat de app geen verbinding kan maken met de decoder via wifi/4G

Best is dan de volgende dag nog eens proberen - 

Als je in de toekomst geen decoder gevonden op het netwerk ziet is het best te wachten tot de volgende dag.  Ontkoppelen en terug koppelen werkt dan ook niet aangezien je decoder niet bereikbaar is

gebeurt af en toe - in de beginne veel tijd verloren met proberen koppelen en ontkoppelen

Ook tijd verloren met de app van mijn gsm te doen en terug op te zetten.  Helpt ook niet aangezien de decoder niet bereikbaar is - 

0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Je kan ook gewoon even alles van de stroom halen. Zowel decoder als de modem. En daarna de hele boel weer opstarten, dan hoef je niet tot de volgende dag te wachten.

Als het goed is, kan je daarna weer koppelen.

Als het dan nog niet lukt, dan zoals Josette schrijft gewoon de tv app even verwijderen, opnieuw even alles van de stroom, weer opstarten en de app opnieuw downloaden én koppelen.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Natuurlijk, maar niet nodig. Been there, done that

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cindy8 goedenavond,

probeer de app eens te verwijderen, je toestellen af zetten volledig.

Dan deze app opnieuw downloaden en dan kijken wat het doet.

Succes.

Welkom.png

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen