Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-10-22 11h25
Antwoorden: 17 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Waarom kan ik via mijn smartphone niet meer streamen op mijn tv met Google chrome maar speelt die altijd op smartphone en krijg juist embleem van orange op tv en speelt juist af op mijn telefoon
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ging het vroeger wel, @Leblanc ?
Dan zal je smartphone je chromecast niet zien - zitten die wel aangesloten op hetzelfde netwerk ?
het is via wifi , daarstraks orange gebeld ze gaan kijken wat er fout is , want ook mijn neshubjes werken niet als ik orange app erop wil streamen
Ik had eerst met wifi met 5ghz geprobeerd en met mijn gewone wifi en deze morgens lukte het zal vanavond nog eens proberen of het nog lukt laat ik het weten
idem probleem hier sinds een paardagen alleen de opstart van tv app op tv te zien ook al na reset van chromecast en tv app opnieuw geinstalleerd
En vanuit een andere app bv youtube, lukt het daar wel.
De vraag is of het aan je toestel/app ligt of de connectie naar de chromecast.
Zijn er bv andere toestellen waarop het wel lukt om te streamen?
Ik heb het wel al eens voor dat ik de app een aantal keer opnieuw dien op te starten vooraleer hij alles op een rijtje heeft. Ook het "afspelen in app" is op sommige momenten gewoon niet beschikbaar...
Op 2 andere gaat het direct nu ging het vanmorgen bij mijn smartphone ook zal vanavond nog eens proberen