Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-12-18 01h08
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik ben een mogelijk toekomstige klant. Nu had ik enkele kleine vragen i.v.m. de compabiliteit van Orange en een smart TV.
Kan een LG Smart TV de Orange decoder herkennen en kanalen, beeld overnemen? Om via TV zelf te kunnen kijken (via decoder), of zou dat in ieder geval enkel met Cl+ module zijn (dat niet verkrijgbaar is bij Orange).
Nog een extra vraag: Kan de app van Orange uitzenden via Chromecast?
Alvast dank!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Denk dat uw oplossing enkel mogelijk is met een CI+ kaartje
Geen enkele set-up box werkt volgens uw gewenst principe
Chromecast wordt (nog niet) niet aangeboden in de APP.
dan is heel spijtig zit met nieuwe smart tv . ga overstappen andere provider
Je kan ook een nieuw topic maken zodat iedereen leest wat je probleem is en je kan helpen ? Maar anders veel plezier bij je nieuwe provider misschien ondersteunen die wel smart tv's .....Want wij weten nu totaal niet wat je probleem is dus daarom beter een nieuw topic maken zodat iedereen mee kan lezen om het mee te bekijken.
Hallo,
Ik ben een mogelijk toekomstige klant. Nu had ik enkele kleine vragen i.v.m. de compabiliteit van Orange en een smart TV.
Kan een LG Smart TV de Orange decoder herkennen en kanalen, beeld overnemen? Om via TV zelf te kunnen kijken (via decoder), of zou dat in ieder geval enkel met Cl+ module zijn (dat niet verkrijgbaar is bij Orange).
Nog een extra vraag: Kan de app van Orange uitzenden via Chromecast?
Alvast dank!
Ugh @mathyvds,
Helaas zal ik je moeten teleurstellen. 😞
Je decoder is nodig voor digitale televisie. Ook ondersteunt de Orange TV app de chromecast nog niet. Met de nadruk op "nog niet" ;-)! Eenmaal er meer nieuws is, stuur ik mijn rooksignalen uit.
Alsnog hoop ik je van harte te mogen verwelkomen in ons Orange-dorp ⛺!
Onze eerste leraar is ons eigen hart
🏹 Totems Saluut 🏹