Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-01-21 19h09
Antwoorden: 4 antwoorden
Hallo,
Ik heb thuis 3 smart tv's die op hetzelfde wifi netwerk hangen, maar als ik wil casten van de Orange tv app vindt de app maar 1 toestel terug. En dan jammer genoeg ook nog de tv waar de decoder is op aangesloten en ik dus eigenlijk helemaal niet hoef te casten. Doe ik iets verkeerd?
Beide. Die op de slaapkamer heeft een interne en toen het daarmee niet lukte heb ik ook met een Chromecast geprobeerd. Ook geen succes. Maar met de Netflix app lukt het casten wel dus ik denk dat het toch aan de Orange app ligt.
Het zou inderdaad aan de app kunnen liggen, alhoewel ik dat niet met zekerheid kan zeggen. Er zijn wel gevallen bekend van apps die problemen hebben om te casten naar TV met een ingebouwde chromecast, net zoals er gevallen bekend zijn van apps die niet (meer) willen casten naar een chromecast van de eerste generatie.
Ik denk je uw vraag, met zoveel mogelijk technische informatie over uw toestellen, best eens aan het webcare team stelt via messenger of twitter. Je hoeft dan niet aan de lijn te blijven hangen en de mensen van het webcare team hebben dan de tijd en de mogelijkheid om een en ander grondig te bekijken en met collega's te overleggen. Zo vergroot je uw kans op den deftig onderbouwd antwoord.
Veel succes 😉