annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app casten

Topic gestart op: 07-01-21 19h09

Antwoorden: 4 antwoorden

Lala3630
Aspirant verkenner

Orange tv app casten

Hallo, 

Ik heb thuis 3 smart tv's die op hetzelfde wifi netwerk hangen, maar als ik wil casten van de Orange tv app vindt de app maar 1 toestel terug. En dan jammer genoeg ook nog de tv waar de decoder is op aangesloten en ik dus eigenlijk helemaal niet hoef te casten. Doe ik iets verkeerd?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@Lala3630  goedenavond van mij krijg je deze al.

Tagnieuw.jpg

Op een antwoordje moet je even wachten op onze collega's die daar wel

van op de hoogte zijn.

Fijne avond nog. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Lala3630 

Hebben die andere twee TV's een ingebouwde chromecast of gebruik je externe chromecasts?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Lala3630
Aspirant verkenner

Beide. Die op de slaapkamer heeft een interne en toen het daarmee niet lukte heb ik ook met een Chromecast geprobeerd. Ook geen succes. Maar met de Netflix app lukt het casten wel dus ik denk dat het toch aan de Orange app ligt.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Lala3630 

Het zou inderdaad aan de app kunnen liggen, alhoewel ik dat niet met zekerheid kan zeggen. Er zijn wel gevallen bekend van apps die problemen hebben om te casten naar TV met een ingebouwde chromecast, net zoals er gevallen bekend zijn van apps die niet (meer) willen casten naar een chromecast van de eerste generatie.

Ik denk je uw vraag, met zoveel mogelijk technische informatie over uw toestellen, best eens aan het webcare team stelt via messenger of twitter. Je hoeft dan niet aan de lijn te blijven hangen en de mensen van het webcare team hebben dan de tijd en de mogelijkheid om een en ander grondig te bekijken en met collega's te overleggen. Zo vergroot je uw kans op den deftig onderbouwd antwoord.

Veel succes 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen