annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV opnames

Topic gestart op: 15-11-19 00h26

Antwoorden: 6 antwoorden

jan_2J
Aspirant verkenner

Orange TV opnames

Beste Tribe leden,

Ben voor het moment klant bij Proximus en heb plannen om te verhuizen naar Orange. Ik ben zeer tevereden over Proximus maar het begint echt een groot verschil te worden voor mij in prijs. ik kan ongeveer 20 tot 25 euro besparen per maand als ik naar Orange ga.

Nu het fijne bij Proximus is dat alle opnames in de Cloud staan en je kan van eender welk TV, PC, Ipad en eender waar in Europa je tv opnames bekijken, de decoder heeft geen harddisk en al die technology die zo oud als de straat en electricieit zit op te vre....

Nu de vraag is wanneer komt die functionaleit bij Orange? Ik ben niet van plan over te schakelen als Orange TV, geen cloud/netwerk oplossing heeft of zal hebben in de toekomst voor de opnames. Telenet heeft het al, wanneer volgt Orange.

 

Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste Tribe leden,

Ben voor het moment klant bij Proximus en heb plannen om te verhuizen naar Orange. Ik ben zeer tevereden over Proximus maar het begint echt een groot verschil te worden voor mij in prijs. ik kan ongeveer 20 tot 25 euro besparen per maand als ik naar Orange ga.

Nu het fijne bij Proximus is dat alle opnames in de Cloud staan en je kan van eender welk TV, PC, Ipad en eender waar in Europa je tv opnames bekijken, de decoder heeft geen harddisk en al die technology die zo oud als de straat en electricieit zit op te vre....

Nu de vraag is wanneer komt die functionaleit bij Orange? Ik ben niet van plan over te schakelen als Orange TV, geen cloud/netwerk oplossing heeft of zal hebben in de toekomst voor de opnames. Telenet heeft het al, wanneer volgt Orange.

Ugh @jan_2J,

Totem bedankt je voor je ideë en geeft het door aan de strategische geesten.
Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@jan_2J  dat is een vraag die wel al eens eerder gesteld hebben maar nooit een antwoord hebben gehad. Zou zeggen maak eens een nieuwe post als suggestie en post het hier.

Nu met de decoder is er een harde schijf van 500 GB en u kan met de app opnames bekijken en ook opnemen. Met een chrome cast is er de mogelijkheid de opnames te bekijken op de tv maar ook live tv is te streamen.

Dit is natuurlijk niet hetzelfde als opnames in de cloud.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Rubenceup
Ervaren verkenner

Beste Patrick,
Hoe bekijken we dan juist de opnames van de decoder op de app via iPad ofzo? Want ik zie deze optie nergens terug in de app?

Bedankt!

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste Patrick,
Hoe bekijken we dan juist de opnames van de decoder op de app via iPad ofzo? Want ik zie deze optie nergens terug in de app?

Bedankt!

Ugh @Rubenceup,

Je kan je opnames enkel via je Orange TV decoder bekijken. Opnames programmeren kan wel via de app.
Totem's zonnegroeten,
Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen