Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-18 10h15
Antwoorden: 38 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey,
het lukt ons niet om onze telefoon te koppelen met de decoder😠.
heeft er iemand het zelfde probleem?
zie foutmelding in bijlage
mvg
stijn
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen is het probleem opgelost, maar ik kreeg geen feedback van de helpdesk hoe ze dat deden. Dit is het laatste bericht dat ik van hen kreeg :
Hey Dries,
Dit wordt nog steeds nagevraagd bij de technische dienst daar het nog niet opgelost is.
Dossier xxx is nog in behandeling en wordt nagekeken met de IT van Telenet.
Bij ons is er maar 1 mogelijkheid, genereer een code? Zie bijlag
@Laurentstijn inderdaad dat moet u gebruiken om te kunnen koppelen.
@patrick2 dan krijg ik steeds onderstaande foutmelding??
@Laurentstijn oei ..... en als u de app er af haalt en opnieuw terug installeerd ? en heeft u ook een beetje recente software ? Wat voor gsm is het ?
@patrick2 Al meermaals opnieuw gedownload😨 iPhone 8 met laatste software 👍