annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app koppelen lukt niet

Topic gestart op: 26-11-18 10h15

Antwoorden: 38 antwoorden

Laurentstijn
Aspirant verkenner

Orange tv app koppelen lukt niet

OPGELOST

Hey, 

het lukt ons niet om onze telefoon te koppelen met de decoder😠.

heeft er iemand het zelfde probleem?

zie foutmelding in bijlage

mvg

stijn

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
DriesB
Ervaren verkenner

Ondertussen is het probleem opgelost, maar ik kreeg geen feedback van de helpdesk hoe ze dat deden. Dit is het laatste bericht dat ik van hen kreeg :

Hey Dries,

Dit wordt nog steeds nagevraagd bij de technische dienst daar het nog niet opgelost is.

Dossier xxx is nog in behandeling en wordt nagekeken met de IT van Telenet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

38 ANTWOORDEN 38
patrick2
Wijze
Wijze

@Laurentstijn dan wordt het moeilijker te zeggen wat het kan zijn. Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat u teveel toestellen heeft die verbonden zijn omdat er max 5 toestellen gekoppeld kunnen worden. Maar dit komt niet heel vaak voor tenzij er meerdere gezinsleden zijn die op de app kijken. Anders eens contact nemen met de klantendienst en eens laten nakijken op afstand wat er mis is .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
techfixorange
Ervaren verkenner

hallo

 

inderdaad neem eens contact op met klante dienst 5000/4/4

wij kunnen inderdaad zien hoeveel app's er zijn geinstalleerd en kunnen ook beetje uitleg geven over connecteren

 

mvg techfix-orange

0 pluimen
Laurentstijn
Aspirant verkenner

Hey, 

net contact gehad met de helpdesk, ze gaan het probleem doorgeven aan een andere dienst😏😏😏 dat kennen we ondertussen al. Er is momenteel nog geen enkel toestel gekoppeld (nieuwe installatie)

heb wel ergens gelezen op dit forum als jet serie nr van de modem begint met 281 dat er dan iets fout is 😰😰😰 

we wachten geduldig verder af

0 pluimen
techfixorange
Ervaren verkenner

hallo

 

ja dit klopt ons technische dienst 5000/4/4 is inderdaad een dienst die instaat voor inkomde call's

maar achter ons steunt er ons nog verschillende diensten die opgeleid zijn voor bepaalde taken daardoor als

ik of mijn collega niet kunnen oplossen op moment zelf dan moeten wij dat doorgeven aan andere dienst omdat ze er meer voor opgeleid zijn daarom wilt dat niet zeggen dat wij minder zijn.

wij zijn ook door een intense opleiding geweest maar wij nemen de call's ook op daarom willen we iedereen helpen maar daardoor word het doorgegeven aan ander diensten ook zodat iedereen zorap mogelijk geholpen kan worden.µ

 

Mvg techfix-orange

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen