annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app koppelen lukt niet

Topic gestart op: 26-11-18 10h15

Antwoorden: 38 antwoorden

Laurentstijn
Aspirant verkenner

Orange tv app koppelen lukt niet

OPGELOST

Hey, 

het lukt ons niet om onze telefoon te koppelen met de decoder😠.

heeft er iemand het zelfde probleem?

zie foutmelding in bijlage

mvg

stijn

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
DriesB
Ervaren verkenner

Ondertussen is het probleem opgelost, maar ik kreeg geen feedback van de helpdesk hoe ze dat deden. Dit is het laatste bericht dat ik van hen kreeg :

Hey Dries,

Dit wordt nog steeds nagevraagd bij de technische dienst daar het nog niet opgelost is.

Dossier xxx is nog in behandeling en wordt nagekeken met de IT van Telenet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

38 ANTWOORDEN 38
Herihor
Leidende verkenner

Er is bij Orange een update van de software voor de installatie van de app! Bij mij wilde het niet lukken, maar vandaag belde Orange mij om het nog eens opnieuw te proberen met de nieuwe software en o wonder het werkt!!

Maar toch een pluimpje voor Orange: al weken had ik dit probleem, maar men heeft mij getelefoneerd om mij opnieuw te helpen installeren!

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Herihor  schreef:

Er is bij Orange een update van de software voor de installatie van de app! Bij mij wilde het niet lukken, maar vandaag belde Orange mij om het nog eens opnieuw te proberen met de nieuwe software en o wonder het werkt!!

Maar toch een pluimpje voor Orange: al weken had ik dit probleem, maar men heeft mij getelefoneerd om mij opnieuw te helpen installeren!


Je ziet, het is niet enkel kommer en kwel bij de klantendienst Smiley Knipoog

Fijn dat het opgelost is voor u en je nu volop kan genieten Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
HM
Gewaardeerd verkenner

Ik kan mijn app niet koppelen.

ik krijg steeds de melding dat er een probleem is met het netwerk en dat ik mijn netwerkverbinding moet controleren. 

De decoder is via WiFi verbonden.

Hoe los ik dit op? 

0 pluimen
DriesB
Ervaren verkenner

Ik ben sinds donderdag LOVE klant en het lukt me ook nog steeds niet om mijn app en decoder te koppelen. Ik krijg ook steeds de melding op de decoder dat ik mijn netwerkverbinding moet controleren. Is dit bij jou al opgelost geraakt?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen