Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-12-21 08h38
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zowel op 2 iPhones als op 1 ipad werkt de tv app plots niet meer, alles geprobeerd maar niks werkt, wat ik straf vind is dat mijn oudste ipad het nog wel doet, 2 dagen geleden is mijn iPhone 12 er plots mee gestopt. iPhone 13 van vrouw was er enkele dagen voordien al mee opgehouden, Resetten helpt niet, ontkoppelen van tv is gebeurd maar opnieuw koppelen lukt niet, zowel orange decoder als modem meermaals gereset niets werkt.
ik vind dat orange zijn zaken in orde moet brengen en tenminste de klanten laten weten als ergens problemen zijn, een vergoeding voor niet geleverde diensten zou hier wel op zijn plaats zijn.
het probleem zit duidelijk bij orange
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Klopt inderdaad, de Orange TV App werkt bij mij ook niet meer, zowel met de laatste versie van iOS als met de vorige. Anders gezegd, het ligt niet aan de update van iOS… resetten, opnieuw installeren, helpt allemaal niet. Ik heb nu 1,5 jaar alles van Orange. Niet slecht en toch wel zo’n 25€/maand goedkoper dan Telenet. Maar minder stabiel. Af en toe zijn er wel eens kleine, tijdelijke problemen. Dit keer is het de App die al enkele dagen opspeelt.
Is er ergens op internet een oude versie terug te vinden
Nomen est omen
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |