annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app werkt na maanden plots niet meer

Topic gestart op: 16-12-21 08h38

Antwoorden: 13 antwoorden

Jules257
Ervaren verkenner

Orange tv app werkt na maanden plots niet meer

OPGELOST

Zowel op 2 iPhones als op 1 ipad werkt de tv app plots niet meer, alles geprobeerd maar niks werkt, wat ik straf  vind is dat mijn oudste ipad het nog wel doet, 2 dagen geleden is mijn iPhone 12 er plots mee gestopt. iPhone 13 van vrouw was er enkele dagen voordien al mee opgehouden,  Resetten helpt niet, ontkoppelen van tv is gebeurd maar opnieuw koppelen lukt niet, zowel orange decoder als modem meermaals gereset niets werkt.

ik vind dat orange zijn zaken in orde moet brengen en tenminste de klanten laten weten als ergens problemen zijn, een  vergoeding voor niet geleverde diensten zou hier wel op zijn plaats zijn.

het probleem zit duidelijk bij orange

 

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze vraag is opgelost, @Jules257  heeft

dat in een ander topic vermeld.

Bedankt.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Josette
Wijze
Wijze

Deze vraag is opgelost, @Jules257  heeft

dat in een ander topic vermeld.

Bedankt.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Erwin_BFTS
Gewaardeerd verkenner

Klopt inderdaad, de Orange TV App werkt bij mij ook niet meer, zowel met de laatste versie van iOS als met de vorige. Anders gezegd, het ligt niet aan de update van iOS… resetten, opnieuw installeren, helpt allemaal niet. Ik heb nu 1,5 jaar alles van Orange. Niet slecht en toch wel zo’n 25€/maand goedkoper dan Telenet. Maar minder stabiel. Af en toe zijn er wel eens kleine, tijdelijke problemen. Dit keer is het de App die al enkele dagen opspeelt.

0 pluimen
Boskakker
Aspirant verkenner

Is er ergens op internet een oude versie terug te vinden 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Boskakker 

Nomen est omen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen