Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-21 22h37
Antwoorden: 26 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na de laatste update werkt mijn orange tv app plots niet meer. “Het aan melden is niet gelukt. Probeer opnieuw of reset de app”. Heb hem reeds gereset maar als ik dan de app terug wil koppelen via decoder, blijf ik deze melding ontvangen. Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Dankjewel.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag is er een “dringende” updarz verschenen voor IOS.
het probleem is opgelost!
Nee werkt helaas niet. Allemaal geprobeerd.
neem eens contact op met
FB- Messenger als jullie dat willen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Hallo, gedaan maar ook deze hebben nog geen oplossing. Al verschillende zaken geprobeerd maar zonder geluk.
Helaas niet.
De fout blijft komen.
Ik heb ios15 en zoon ios14 maar werkt op beiden niet