Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-21 22h37
Antwoorden: 26 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na de laatste update werkt mijn orange tv app plots niet meer. “Het aan melden is niet gelukt. Probeer opnieuw of reset de app”. Heb hem reeds gereset maar als ik dan de app terug wil koppelen via decoder, blijf ik deze melding ontvangen. Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Dankjewel.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag is er een “dringende” updarz verschenen voor IOS.
het probleem is opgelost!
Amai dankjewel weer al iets geleerd en is in orde. Wist niet dat dit ook voor Orange kon.
Kan ik begrijpen @Tinke
Moraal van het verhaal - zeker een week wachten met downloaden in de toekomst - en dit forum in de gaten houden of er problemen zijn
Zal een stormloop zijn op de 5000 - ik zal niet bellen
Nee valt wel mee, had meteen iemand aan de lijn.
Nee alles geprobeerd