Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-21 22h37
Antwoorden: 26 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na de laatste update werkt mijn orange tv app plots niet meer. “Het aan melden is niet gelukt. Probeer opnieuw of reset de app”. Heb hem reeds gereset maar als ik dan de app terug wil koppelen via decoder, blijf ik deze melding ontvangen. Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Dankjewel.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag is er een “dringende” updarz verschenen voor IOS.
het probleem is opgelost!
Heb net hetzelfde probleem 😞 heb het zelf ook nog niet kunnen oplossen
Helaas gaan we moeten wachten tot Orange een nieuwe update heeft die de problemen oplost. Ze hebben ticket aangemaakt maar kunnen helaas geen oplossing bieden.
@Tinke Ik lees dat ze ermee bezig zijn : Re: Application orange Tv et décodeur - Tribe
Zelfde probleem bij mij
Ik heb contact gehad met Klantendienst en er is een storingsticket geopend.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |