Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-12-21 23h51
Antwoorden: 6 antwoorden
Hoihoi!
Steeds vaker krijg ik deze melding (zie foto) en dan is het gedaan met tv kijken 😛
Ik stream met iPad naar Chromecast en ik heb de Orange Tv Plus app.
bedankt
Doorgegeven aan de tech support!
Ondertussen ontdekt dat ik op die momenten wel kan verder kijken op de iPad. Dus ligt het probleem ergens bij het streamen.
Vaak stoppen opnames te vroeg (lijkt alsof niet genoeg is opgenomen) maar op de iPad kan ik wél verder kijken.
bizar.
Het te vroeg stoppen van opnames heb ik ook voor . Meestal is dit een teken dat er te veel dingen op hetzelfde moment worden opgenomen.
@Gc goedemorgen,
misschien deze Orange Tv Plus app eens volledig correct verwijderen
en je toestel opnieuw opstarten. Opnieuw downloaden.
Succes moest dit niet helpen kom je even terug.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |