annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app

Topic gestart op: 01-02-23 21h28

Antwoorden: 9 antwoorden

shana2
Aspirant verkenner

Orange tv app

Heeft iemand een idee wanneer er een app komt om direct via de tv te streamen in plaats van via je gsm en zo naar de tv? Dit zorgt voor veel vertraging.

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Trickie
Veteraan verkenner

@Josette Je zegt "Dan heb je de smartphone of tablet niet nodig."

Volgens mij heb je altijd een smartphone of tablet nodig om de app te gebruiken. Bij mijn weten is er nog geen app die bruikbaar is op Google TV (of een Android box). Tenzij natuurlijk de decoder van Orange zelf, maar ik denk niet dat de OP dat bedoeld.

Josette
Wijze
Wijze

@Trickie goedemiddag,

ik kan fout zijn hoor werken nog met de oude decoder.

En dan kan het wel.

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Google-Chromecast-met-Google-TV/ba-p/128...

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Trickie
Veteraan verkenner

Ik heb een Google Chromecast met Google TV en de Orange app is daarop niet bruikbaar. Hij staat sowieso al niet in de app-store. Je kan de app wel sideloaden via een apk, maar dan is hij niet te bedienen met de afstandsbediening.

De enige manier om te kijken via de Orange app is om te streamen, en daar heb je dus een smartphone of tablet voor nodig.

0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Ik denk dat Josette het heeft over de TV plus app en dat is niet de "gewone" Orange TV app.

 

Met de gewone gaat het niet, met de TV plus (het lite tv abonnement) gaat het wel.

0 pluimen
Trickie
Veteraan verkenner

@phil48 Ik heb een paar maanden de TV Plus app gehad in combinatie met het Lite abo. En dat werkte dus niet rechtstreeks op Google TV. Enkel via streaming vanaf de smartphone.

Tenzij er de afgelopen week iets is veranderd, is er op dit moment geen enkele Orange app die werkt op Google TV, ook niet de plus. Hij staat trouwens ook helemaal niet in de app store van Google TV.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen