Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-09-23 12h30
Antwoorden: 7 antwoorden
Ik ben net overgeschakeld van Telenet naar Orange.
De techniekers zijn vandaag langsgeweest om wifi te installeren.
Als ik nu via de orange tv app wil streamen, krijg ik de melding dat ik wel goed aangemeld ben, maar geen actief tv abonnement heb.
Hoe los ik dit op?
@Heidi5 een goedemorgen,
hopelijk heeft @Pletse gelijk en kan je bij terugkomst genieten van alles.
Zo niet dan moet je wel contact opnemen met het nr 5000 of
via FB-Messenger een berichtje doen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Om te beginnen heb je de Orange TV Plus app nodig (de andere is de app van de oudere decoder). Sommige mensen installeren de verkeerde app maar ik veronderstel dat jij de correcte app hebt.
Het is ook zo, als je nog maar net bent aangesloten dat nog niet alles (achter de schermen) actief staat. Het kan soms 48u duren voor alles actief komt te staan. Dat kan een reden zijn waarom je de melding krijgt dat je geen actief TV abonnement hebt.
Ik zou persoonlijk even wachten (48u) en dan nog eens proberen. Mocht het nog niet lukken even de app verwijderen, terug installeren en terug koppelen.
Thanks, dan zal ik nog even wachten. Ik ben vanaf morgen een aantal dagen niet thuis, en dan is het hopelijk in orde als ik terug thuis kom;-)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |