annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app

Topic gestart op: 25-09-23 12h30

Antwoorden: 7 antwoorden

Heidi5
Gewaardeerd verkenner

Orange tv app

Ik ben net overgeschakeld van Telenet naar Orange.

De techniekers zijn vandaag langsgeweest om wifi te installeren. 

Als ik nu via de orange tv app wil streamen, krijg ik de melding dat ik wel goed aangemeld ben, maar geen actief tv abonnement heb.

Hoe los ik dit op? 

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

@Heidi5  goedemorgen,

heb je opnieuw gedaan wat @Pletse je verteld heeft

op 25-09?

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@Heidi5  een goedemorgen,

hopelijk heeft @Pletse  gelijk en kan je bij terugkomst genieten van alles.

Zo niet dan moet je wel contact opnemen met het nr 5000 of

via FB-Messenger een berichtje doen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

 

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Pletse
Gewaardeerde genezer

Om te beginnen heb je de Orange TV Plus app nodig (de andere is de app van de oudere decoder). Sommige mensen installeren de verkeerde app maar ik veronderstel dat jij de correcte app hebt.

Het is ook zo, als je nog maar net bent aangesloten dat nog niet alles (achter de schermen) actief staat. Het kan soms 48u duren voor alles actief komt te staan. Dat kan een reden zijn waarom je de melding krijgt dat je geen actief TV abonnement hebt.
Ik zou persoonlijk even wachten (48u) en dan nog eens proberen. Mocht het nog niet lukken even de app verwijderen, terug installeren en terug koppelen.

0 pluimen
Heidi5
Gewaardeerd verkenner

Thanks, dan zal ik nog even wachten. Ik ben vanaf morgen een aantal dagen niet thuis,  en dan is het hopelijk in orde als ik terug thuis kom;-)

Leden met de meeste pluimen