Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Herihor
Ervaren verkenner

Re: Orange tv werkt niet op ipad, zogezegd omdat ik niet op thuisnetwerk zit

@Tjer May the Force be with you!

Tjer
Ervaren verkenner

Het wordt nog spannender. Met mijn iphone de modem gecontroleerd en mijn WW werd veranderd naar het oude WW ... maar door wie of wat? Maar geen verbinding mogelijk en dan mijn nieuw WW opnieuw ingesteld, maar ook geen verbinding.

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Tjer als u een gehele reset doet , dus terug zet naar fabrieksinstellingen , dan zal uw eerste wachtwoord dat door Orange geven wordt ook weer daarin staan. Of orange heeft dit zelf zo gezet toen ze uw netwerknaam hebben aangepast.

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@patrick2  ben je zeker dat de oorspronkelijke instellingen van de server opgehaald worden als je een factory reset doet (dus met de resetknop op de router) ?
Via de web interface kan je enkel een reset van de wifi instellingen doen (geen factory reset), en dit heeft niet geholpen.

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Jerre als men een gewone wifi reset doet of een gewone modem herstart / reset zal dit niet worden aangepast. Als men de modem terug zet in de fabrieksinstellingen , wat ik aangegeven heb in een post om te doen zal het oude wachtwoord terug komen dat wat orange gegeven heeft. Orange kan deze ook op afstand hebben aangepast dus terug gezet nadat Tjer de netwerknaam heeft laten aanpassen. 

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@patrick2  wat doet wifi reset dan wel ? Je hebt niet uitgelegd hoe je de factory reset doet.

0 pluimen
Tjer
Ervaren verkenner

Nee, het nieuwe ww werd behouden toen de technische dienst de reset deed en ik controleer geregeld de modem en tot enkele dagen geleden was het nog mijn nieuw WW. Dus het moet de afgelopen 2-3 dagen geweest zijn. Ik heb op 3/01 nog eens de modem uitgezet en heropgestart voor de zonnepanelen, maar niet gecontroleerd of WW veranderd was. Met WPS gedaan, werkte eeerst niet, maar na heropstarten wel. De vorige keren veranderde niets. Ik vermoed dat orange ergens iets gedaan heeft.

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Dus het is opgelost ?

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Jerre een wifi reset zorgt er ook voor dat alles in de oorspronkelijk staat terug staat.

Maar sorry we zijn weer bezig om nog meer posts te maken en het probleem is niet opgelost en denk zelf ook niet dat we het gaan oplossen. De bedoelingen zijn goed dat meen ik , want ken er maar weinig die dit posten op deze manier en een klantendienst zal ook nooit zover gaan maar beste is nog altijd de post die ik heb gedaan. Laat een technieker komen en het oplossen laat deze ervaren wat Tjer ervaart en dan gaat die zien dat er een nieuwe modem moet komen. 

Cdt24801
Aspirant sjamaan

Mee eens

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen