Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Tjer
Ervaren verkenner

Re: Orange tv werkt niet op ipad, zogezegd omdat ik niet op thuisnetwerk zit

ja, ik heb net alles op hun contact form gezet. De ganse geschiedenis. Morgen probeer ik van te bellen, maar vrees dat het een heel lang gesprek zal worden.

Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Tjer

Laat vooral de moed niet zakken. De aanhouder wint.

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@patrick2  je zei toch eerst dat de wifi reset de wifi instellingen niet reset ?

"... als men een gewone wifi reset doet of een gewone modem herstart / reset zal dit niet worden aangepast. Als men de modem terug zet in de fabrieksinstellingen , wat ik aangegeven heb in een post om te doen zal het oude wachtwoord terug komen..."

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Ik heb hier even de wifi reset gedaan (your wifi -> reset -> wifi reset to default) en dit reset wel degelijk alle wifi instellingen naar de originele toestand.

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Jerre in een modem zijn twee resets opgebouwd . eentje zal zorgen voor een gewone reset dus eigenlijk is dat een herstrat van de modem die we allemaal kennen. Hierbij zal er niks worden aangepast en blijft eigenlijk alles bij het oude zoals het was , klinkt heel stom maar technisch gezien is dit wel zo. Bij een hard reset zal alles worden terug gezet naar de fabrieksinstellingen zo zorgt een gehele wifi reset ook voor dit resultaat dat alles terug gezet wordt naar alles wat Orange toen ingezet heeft. Een stekker uit trekken en terug insteken en die dingen meer zorgt er technisch gewoon voor dat men nieuwe IP adressen terug gaat krijgen en dat de modem nieuwe ip adressen creeert en opnieuw de wifi aanzet eigenlijk om op het internet te komen. Misschien is het probleem wel dat de firewall van de modem de verbindingen tegen houd . Ook een modem heeft een firewall als die aanstaat kan die perfect er voor zorgen dat de toestellen niet op de wifi kunnen . Maar ik ga te technisch moest ik een tool hebben van Orange kan ik hem misschien helpen maar ik kan niet op de modem van op afstand. Kan ook nog zijn dat technisch gezien de wifi na de aanpassing de apparaten gewoon niet meer wil herkennen dat deze geblokkeerd worden. Daarom is het terug zetten naar fabrieksinstellingen altijd zo ontzettend belangrijk. Zou het jammer vinden dat ze bij Tjer komen en die gaan doen wat ik zeg en hup verbonden krijg je het antwoordt van de technieker : wij zijn geweest en uw factuur bedraagt einde deze maand 200 euro want ik moet ook betaald worden . 

Tjer
Ervaren verkenner

Ik zal zien wat ze zeggen bij Orange. Vooraleer ik iemand laat komen doe ik nog eens die reset nr factory settings. Als ik nog op de modem geraak. 

Tjer
Ervaren verkenner

Deze middag al een telefoontje gekregen van de klantendienst. Ze hebben mijn "geschiedenis" gelezen. Dat, samen met al mijn vorige telefoontjes en hun interventies, heeft ze doen besluiten van direct een technieker te sturen, gratis, want dit is geen normale storing meer. Vermoeden modem defect. Vrijdagnamiddag!

patrick2
Leidende genezer

@Tjer yes !! wordt het opgelost 

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

Very nice Smiley Vrolijk

0 pluimen
Herihor
Ervaren verkenner

@Tjer dan hopen we op een spoedig beëindiging van je lijdensweg!!!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen