Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-12-23 23h19
Antwoorden: 17 antwoorden
Hallo,
Onze teams werken nog steeds aan een oplossing voor het incident met onze tv-diensten. We brengen je op de hoogte zodra alles terug in orde is.
In tussentijd kan je live tv kijken via deze tijdelijke oplossing: haal je ethernetkabel uit je tv-decoder, klik op het Orange-vierkant van je afstandsbediening, ga dan naar Instellingen > Android-instellingen > Netwerk en Internet > schakel wifi uit.
Update:
Gisterenavond heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je tv-diensten. De situatie is ondertussen grotendeels opgelost. Indien je de ethernetkabel van je tv-decoder hebt ontkoppeld, mag je deze nu terug aankoppelen.
We raden eveneens aan om je tv-decoder terug op te starten.
We volgen de situatie van zeer dichtbij op en houden je op de hoogte van de evolutie.
Update 2
Rizlaine
Sinds gisteren opnieuw problemen met mijn tv.
Ik kan geen opnames bekijken. Ook vandaag, na het heropstarten van mijn decoder, geen beterschap.
Weet iemand hoe je de Orange Thank You kunt bekijken als je geen gsmnummer van Orange hebt, maar enkel internet en tv? Ik kan inloggen op de klantenzone maar ik krijg meteen een 404 melding van Orange zelf dat de pagina niet bestaat.
Ik heb ook de My Orange app geprobeerd maar die geeft aan dat het enkel werkt met een Orange simkaart.
gelukkig is alles weer opgelost, houden zo Orange !