Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-12-23 23h19
Antwoorden: 17 antwoorden
Hallo,
Onze teams werken nog steeds aan een oplossing voor het incident met onze tv-diensten. We brengen je op de hoogte zodra alles terug in orde is.
In tussentijd kan je live tv kijken via deze tijdelijke oplossing: haal je ethernetkabel uit je tv-decoder, klik op het Orange-vierkant van je afstandsbediening, ga dan naar Instellingen > Android-instellingen > Netwerk en Internet > schakel wifi uit.
Update:
Gisterenavond heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je tv-diensten. De situatie is ondertussen grotendeels opgelost. Indien je de ethernetkabel van je tv-decoder hebt ontkoppeld, mag je deze nu terug aankoppelen.
We raden eveneens aan om je tv-decoder terug op te starten.
We volgen de situatie van zeer dichtbij op en houden je op de hoogte van de evolutie.
Update 2
Rizlaine
>Dit is wederom ,zoals ik reeds voorheen schreef een "top" dienst waar je (te) veel voor betaald
Niemand is verplicht een dienst te nemen waar men te veel voor betaalt
Wat ben ik toch blij met Satelliet tv: al meer dan 33 jaar haarscherp beeld & nooit beelduitval en 8000 zenders gratis 😂
Idd tv vlaanderen
Mss een optie 🤔
Tot vervelens toe wordt de satelliet in ons strot geduwd.
Who cares ?