annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange update over het TV-incident

Topic gestart op: 04-12-23 23h19

Antwoorden: 17 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Orange update over het TV-incident

Hallo,

Onze teams werken nog steeds aan een oplossing voor het incident met onze tv-diensten. We brengen je op de hoogte zodra alles terug in orde is.

In tussentijd kan je live tv kijken via deze tijdelijke oplossing: haal je ethernetkabel uit je tv-decoder, klik op het Orange-vierkant van je afstandsbediening, ga dan naar Instellingen > Android-instellingen > Netwerk en Internet > schakel wifi uit.

Manitou_0-1701767227779.png

Manitou_0-1701768431959.pngManitou_1-1701768443827.pngManitou_2-1701768454795.pngManitou_3-1701768468066.pngManitou_4-1701768478988.png

 

Update:

Gisterenavond heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je tv-diensten. De situatie is ondertussen grotendeels opgelost. Indien je de ethernetkabel van je tv-decoder hebt ontkoppeld, mag je deze nu terug aankoppelen.

We raden eveneens aan om je tv-decoder terug op te starten.

We volgen de situatie van zeer dichtbij op en houden je op de hoogte van de evolutie.

 

Update 2

Het incident met onze tv-diensten is nu opgelost. Het is mogelijk dat je je decoder moet heropstarten.
De beste ervaring bieden aan onze klanten, is waar we elke dag voor gaan. Daarom stellen we alles in het werk zodat dit incident zich niet herhaalt.
Om ons te excuseren voor het ongemak, bieden we alle getroffen klanten een cadeau aan. Je wordt hiervan in de komende dagen persoonlijk op de hoogte gebracht 🙂
 

Rizlaine

 

 

Labels (2)
17 ANTWOORDEN 17
tailde
Gewaardeerd verkenner

Werkt u voor Orange?

0 pluimen
zr7veke
Gewaardeerd verkenner

Hallo Manitou, uw 1ste communicatie over het probleem was wel heel laat,vind ge zelf ook niet 23u19 ,terwijl de meeste mensen eral hinder van hadden rond 18u30

Rond de tijd van uw berichtje,liggen er wss al heel veel mensen in hun bed omdat ze niks op tv konden zien

Dit is wederom ,zoals ik reeds voorheen schreef een "top" dienst waar je (te) veel voor betaald

Ik ben eens benieuwd wat er als compensatie tegenover staat 🤔

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@zr7veke is het je om de centen te doen? 

@digiboy40  en alle andere die ontevreden zijn, het gebeurd overal

en altijd op vervelende tijden.

Geef de mensen ook de kans om alles te kunnen herstellen! 

Bij jullie is er nooit iets fout of bij jullie leveranciers, enz.

Als het dan nu in orde is mag dat hier ook vermeld worden, dank jullie. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Ik begrijp de frustratie wel.

Mijn ervaring met de klantendienst is positief. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.

Waar ik de laatste jaren mij wel aan stoor is het beleid van Orange.

Bestaande klanten met een oude decoder betalen hetzelfde bedrag maar hebben minder opties. Opnames bekijken via de app kan niet.

Verschillende datalimieten voor hetzelfde abonnement is ook absurd.

Daarnaast blijft het stil rond bepaalde ontwikkelingen. Zo is er nog steeds geen app voor google tv.

Het prijsverschil maakte dit vroeger grotendeels goed. Echter met de nieuwe prijsverhoging in januari valt dit ook weg. Het verschil zal amper 1,77€ bedragen als we de vergelijking maken met Telenet. Bij Telenet heb je wel een app voor google tv en sneller internet.

Momenteel zit ik al een week zonder vast internet wegens een defecte modem. De technieker kan pas morgen komen. Niet leuk maar het is geen drama.

Als compensatie vroeg ik aan de lijn om mijn huidige decoder te vervangen door een android box. Het antwoord was negatief. Niet de fout van de medewerker, hij volgt ook maar de procedures.

Via fb heb ik de vraag opnieuw gesteld als compensatie, dit samen met een upgrade naar 40GB voor de mobiele abonnementen.

Als dit geweigerd zal worden dan is de kans groot dat ik zal overstappen naar Telenet.

Mijn mobile data is bijna opgebruikt door de storing, ik zie echt niet in waarom ik dan nog evenveel zou betalen voor wanneer andere klanten meer krijgen voor hetzelfde bedrag.

Dus ja, ik begrijp de frustratie.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Heb soms de indruk dat de klaagmuur van Jeruzalem naar hier verhuisd is

Leden met de meeste pluimen