annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met opname van de serie "Het Journaal"

Topic gestart op: 08-10-20 17h30

Antwoorden: 13 antwoorden

Rawbone
Aspirant verkenner

Probleem met opname van de serie "Het Journaal"

We hebben het over het kanaal Eén (VRT)
Neemt in principe 3 afleveringen per dag op, die van 13u, die van 19u en het laatavondjournaal

Heeft altijd goed gewerkt, en sinds enkel dagen wil ik rond 21u het journaal van 19u bekijken, en blijkt die niet opgenomen te zijn. Enkel die van 13u en van de vorige dagen.

Het laatavond wordt wel opgenomen, en ook dat die van 13u.
Is de dag erop ook nog niet te zien

Probleem blijft, ook na annulatie van de serieopname. en opnieuw programmeren.

Knap lastig, want ik wil het uitgebreid journaal van 19u bekijken

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Marijke1
Gewaardeerd verkenner

Ik heb net hetzelfde!! Sinds een kleine week wordt het journaal niet meer opgenomen, de reeks staat bij geplande opnames, maar bij de opnames zelf niet. Het is nog erger geworden, sinds gisteren kan ik helemaal niets meer opnemen. Ik duw bv. op de recordknop bij . op Gooische vrouwen (wat mij gene zak interesseert, maar gewoon als test), rechtsboven komt er "opname gepland", in plaats van "opname gestart". Dit lijkt mij een serieus incident te zijn.

0 pluimen
Cheyenne04
Aspirant verkenner

Dat is wel heel vreemd en misschien de andere eens annuleren en enkel die van 19u aanduiden? En het kan ook niet zijn omdat je opslag vol zit he van de opnames...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Rawbone  als je de programmatie al opnieuw ingesteld hebt en dit werkt niet dan kan je het beste eens je decoder een reset geven. Maar dan bedoel ik ook een rest zodat je opnames ook worden verwijderd dus terug naar de fabrieksinstellingen. Moest je dan willen dan zal je voorbeelden moeten door geven aan Orange via de klantendienst of beter is via het webcare team ( Facebook messenger of Twitter ). Maar ik zou de reset eens proberen zonder behoud van opnames . Dat geeft geen garantie dat het dan ook terug werkt dat wil ik er wel bij zeggen. Je overige opnames ben je dan wel kwijt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Rawbone
Aspirant verkenner

Ik zal de reset wel eens proberen nadat ik de belangrijkste opnames bekeken heb.
Intussen behelp ik me via het casten van Het Journaal 19u via vrt.nu

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen