annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met opname van de serie "Het Journaal"

Topic gestart op: 08-10-20 17h30

Antwoorden: 13 antwoorden

Rawbone
Aspirant verkenner

Probleem met opname van de serie "Het Journaal"

We hebben het over het kanaal Eén (VRT)
Neemt in principe 3 afleveringen per dag op, die van 13u, die van 19u en het laatavondjournaal

Heeft altijd goed gewerkt, en sinds enkel dagen wil ik rond 21u het journaal van 19u bekijken, en blijkt die niet opgenomen te zijn. Enkel die van 13u en van de vorige dagen.

Het laatavond wordt wel opgenomen, en ook dat die van 13u.
Is de dag erop ook nog niet te zien

Probleem blijft, ook na annulatie van de serieopname. en opnieuw programmeren.

Knap lastig, want ik wil het uitgebreid journaal van 19u bekijken

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Anonymous
Niet van toepassing

Beste, we hebben het probleem reeds van december 2020. We hebben al meerdere dossiers lopen over dit probleem, er is al technieker langs geweest maar er komt maar geen oplossing. Het is wss een softwareprobleem, want het is ontstaan na hun laatste update in december. We volgen de langsgekomen technieker in zijn analyse. In de 'guide' staat bij Eén het nieuws van 13 uur en van 19 uur op dezelfde manier ingeschreven nl het journaal. Bij het late journaal staat journaal laat. Bij VTM staat het nieuws van 13 uur in kleine letters in de 'guide', het nieuws om 19 uur in blokletters. Deze analyse werd gecommuniceerd met Brussel door de technieker in januari, ze kenden het probleem wegens meerdere meldingen en het zou binnen de 3 weken opgelost worden, maar neen, nog altijd blijft het probleem onopgelost : als je opname journaal 19 uur in serie programmeert, neemt hij één keer correct op en daarna enkel de afleveringen van 13 uur. We zijn het stilaan kotsbeu om hierover met de klantendienst te bellen, want telkens weer moeten we het hele proces doorlopen ZONDER oplossing. We overwegen om terug naar onze vorige verdelen over te stappen, gezien er maar geen oplossing geboden wordt. De klantendienst is heel vriendelijk, maar ze lossen het probleem niet op. 

Markantwerpen
Aspirant verkenner

Ik heb ook dit probleem. Resetten en alle opnames verliezen is geen optie!

0 pluimen
Marijke1
Gewaardeerd verkenner

Hey, ik heb de schijf geherformatteerd, duurde letterlijk 30 seconden en alles opgelost. Ik ben superblij!! Tot nu toe trouwens zeer tevreden over Orange

0 pluimen
Markantwerpen
Aspirant verkenner

Betekent dit dat je alle opnames verliest... dit is absurd!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Rawbone  @Cheyenne04  misschien dus ook een tip voor jullie wat @Marijke1  gedaan heeft.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen