annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen App Orange TV: zoekt zenders en updates

Topic gestart op: 03-08-18 00h18

Antwoorden: 1 antwoord

stefanvb
Ervaren verkenner

Problemen App Orange TV: zoekt zenders en updates

Na meer dan een week en talrijke telefoontjes naar jullie klantendienst en berichten via messenger nog geen internet tot gisteren. Op dinsdag een klacht ingediend bij de ombudsdienst van telecom en de dag erna internet. Nu als nieuw klant ben ik dan ook diep teleurgesteld dat ik op deze wijze moest handelen. Nu is het probleem nog niet helemaal opgelost doordat de tv app niet werkt en ook bv zenders zoeken en updates geeft foutmeldingen. Ook de technieker die toen is langsgeweest gaf heel weing uitleg.

Ik ben dan ook nog een week bij telenet gebleven tot ik eindelijk via jullie online kon, graag had ik van jullie een compensatie gezien van toch op zijn minst de eerste maand alles gratis. Mijn gespreksduur naar jullie diensten is bijna 2 uren geweest. 

Ik hoop dan ook dat mijn tv app en decorders snel werken zoals het moet.

Ook dorpsgenoten die dag zijn overgestapt hebben nog steeds geen internet en tv!

Labels (2)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
nikiniki
Rekruut scout

Beste,

 

Geloof me, je bent echt niet de enige. Ik wacht al sinds eind mei 2018 op een activatie!

Diende te gebeuren omdat de vorige digicorder er één was van een slechte serie.

Dat wisten ze al bij Orange toen ik informeerde. Reeds een 20 keer gebeld wanneer het in orde zou komen, al meermaals gehoord dat ze direct contact zouden opnemen met de diensten, maar tot vandaag nog steeds niet in orde!

Ze steken het steeds op Telenet, omdat ze die lijnen gebruiken. Heb aangegeven dat ze hun gerief terug mogen komen halen, maar ik hoor niemand en zie niemand!

Ik ga in ieder geval terug naar een correcte en goede operator.

Betaal al 2 maanden volle pot voor niks, en ze zeggen steeds dat ze mij wel zullen compenseren, maar geloof er niks meer van!

 

Groeten.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen