Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-11-24 16h45
Antwoorden: 2 antwoorden
Zijn er nog mensen waarbij de tvbox constant hapert, programma starten/afsluiten/deleten blokeert en/of digibox niet start sinds de toevoeging van Netflix?
Ik zelf heb geen TV-box maar als je sinds de toevoeging van Netflix merkt dat je TV-box hapert, niet goed opstart, of blokkeert bij functies zoals programma’s starten, afsluiten of verwijderen, probeer deze stappen
1. TV-box Herstarten: Haal de TV-box enkele minuten volledig van de stroom en sluit hem daarna weer aan. Dit kan kleine storingen verhelpen.
2. Software-Update Controleren: Ga naar de instellingen van je TV-box en kijk of er nieuwe software-updates zijn. Updates kunnen stabiliteitsproblemen oplossen, vooral na grote wijzigingen zoals de toevoeging van nieuwe apps.
3. Cache Leegmaken: Als je TV-box de optie heeft om de cache leeg te maken, probeer dit. Een volle cache kan vertragingen veroorzaken.
4. Netwerkinstellingen Controleer: Zorg ervoor dat je internetverbinding stabiel is, aangezien Netflix en andere streamingdiensten een stabiele verbinding vereisen. Het kan helpen om de TV-box rechtstreeks met een ethernetkabel aan te sluiten, in plaats van via wifi.
5. Box Terugzetten naar Fabrieksinstellingen: Dit is een laatste redmiddel, maar het kan helpen om je box volledig te resetten. Hiermee worden alle persoonlijke instellingen gewist, maar het kan hardnekkige softwareproblemen verhelpen.
Als deze stappen niet helpen, kun je contact opnemen met de klantenservice van je Orange en aangeven dat de problemen zijn ontstaan sinds de laatste update. Hopelijk werkt een van deze stappen en functioneert je TV-box snel weer zoals voorheen
Bij mij alles ok
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |