annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met serie opname

Topic gestart op: 09-06-19 19h58

Antwoorden: 13 antwoorden

Pieteloe
Aspirant verkenner

Problemen met serie opname

OPGELOST

waarom krijg ik steeds een conflict melding als ik 2 series die op dezelfde moment uitgezonden worden opneem in serie opname en niet als ik er maar 1 opneem in serie opname en 1 als gewone opname? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Pieteloe  ja inderdaad er zou eigenlijk een soort tijd overlapping moeten zijn om twee serie opname te doen. Hou er ook rekening mee dat een serie opname ook de herhalingen opneemt. Dus als de herhalingen samen vallen op dezelfde dag in hetzelfde tijdslot past het niet meer voor de decoder. Dus bij een serie opname zou eigenlijk de herhaling niet opgenomen moeten worden. Conflicten tussen opnames kan verschillende oorzaken hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Pieteloe 

Een mogelijkheid is dat ergens in de toekomst uw beide series nogmaals samenvallen met een andere geplande opname, en dat is er dan eentje te veel. Het conflict dat gemeld wordt heeft dus geen betrekking op de eerstkomende opname. Maar die van volgende week of volgende maand of ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Pieteloe
Aspirant verkenner

@Cdt24801  Maar bij de conflicten staat toch een datum?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Pieteloe  schreef:

@Cdt24801  Maar bij de conflicten staat toch een datum?


En is dat de datum en uur van de eerstkomende opname? Dezelfde dus die je manueel ingeeft bij de methode ééntje serie en ééntje individueel?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Pieteloe
Aspirant verkenner

@Cdt24801 Ja, inderdaad. Ik had het deze avond bv met een programma op 5tv en Q2

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen