annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met serie opname

Topic gestart op: 09-06-19 19h58

Antwoorden: 13 antwoorden

Pieteloe
Aspirant verkenner

Problemen met serie opname

OPGELOST

waarom krijg ik steeds een conflict melding als ik 2 series die op dezelfde moment uitgezonden worden opneem in serie opname en niet als ik er maar 1 opneem in serie opname en 1 als gewone opname? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Pieteloe  ja inderdaad er zou eigenlijk een soort tijd overlapping moeten zijn om twee serie opname te doen. Hou er ook rekening mee dat een serie opname ook de herhalingen opneemt. Dus als de herhalingen samen vallen op dezelfde dag in hetzelfde tijdslot past het niet meer voor de decoder. Dus bij een serie opname zou eigenlijk de herhaling niet opgenomen moeten worden. Conflicten tussen opnames kan verschillende oorzaken hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

@Pieteloe  ja inderdaad er zou eigenlijk een soort tijd overlapping moeten zijn om twee serie opname te doen. Hou er ook rekening mee dat een serie opname ook de herhalingen opneemt. Dus als de herhalingen samen vallen op dezelfde dag in hetzelfde tijdslot past het niet meer voor de decoder. Dus bij een serie opname zou eigenlijk de herhaling niet opgenomen moeten worden. Conflicten tussen opnames kan verschillende oorzaken hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


djhammeke
Ervaren verkenner

Heb een serie die ik opneem en heb ingesteld 5 min begin en 5 min eindigt maar nu neemt die enkele keren al een heel stuk van de vorige serie die ervoor komt op dan moet ik een deel verder spoelen om men serie te kijken maar eindigt dan plots ineens nog niet tot op het einde en staat er niet helemaal op. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@djhammeke  dat klopt er zit ergens een bug in de tv gids en de tijd. Dit is een erg technisch probleem en ook niet overal hetzelfde. Er zijn verschillende mensen met het probleem maar niet iedereen heeft dat bij hetzelfde programma of uur of dag. Er is daarom gevraagd om voorbeelden op te sturen , dus als foto via Messenger of Twitter en daar je uit leg bij. Die voorbeelden ( 3 voorbeelden is genoeg ) hebben zijn nodig bij de achterliggende dienst en kunnen zo een beeld vormen. 

Voor nu wat je kan doen is je begin tijd hoger zetten en je eind tijd ook hoger zetten dat is voor nu de enige oplossing tot het probleem is opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


djhammeke
Ervaren verkenner

Ja heb de tijd anders ingesteld en nu neemt die de serie wel op tot helemaal op het einde 👍

Pieteloe
Aspirant verkenner

@patrick2 Bedankt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen