Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-04-20 14h34
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo, sinds enkele weken zijn mijn programma's systematisch niet meer volledig opgenomen.
Er is volgens mij een discordante tussen de tv gids en de realiteit.
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo !
Ik heb hetzelfde gehad met een spannende serie ... ik miste elke keer het einde. Frustrerend hee ... 🤔
Nu neem ik het volgend programma ook op ... tot er een betere oplossing tevoorschijn komt !!! 😊
Groetekes !
Dat is iets wat ons madam al heel lang doet: een kwartier tevoren en een halfuur erna mee programmeren.
Ikzelf neem heel weinig op ...
Maar ge ziet, nieuwe technologie is niet altijd een vooruitgang ... vroeger met de videorecorder kon je een opname plannen in de TV gids. De zender stuurde dan een signaal bij het begin en het einde van het programma waardoor de videorecorder netjes op tijd startte en ook niet te lang opnam.
Tegenwoordig met alle digitale TV's en digitale recorders kan dat blijkbaar niet meer .... 🤔
Hoi allen
Ik wil hier toch nog iets aan toevoegen, Omdat de tv gids niet altijd klopt ben ik al mijn opnames aan het verlengen met 30 min. Maar nu wil ik op zes mijn serie opnemen en zegt de gids over heel de lijn "Geen uitzending" Wat moet ik nu doen?
@Anonymous dan is de programmatie niet bekend of niet door gegeven. Dat betekend dat je niks kan opnemen.
Zo ook aan het tijdstip te zien is dat meestal zo een tellsell programma.
Ja het is heel de namiddag/avond zo. Wel spijtig want ZES is mijn favoriete zender.
Ik heb wel gezien dat na middernacht de tv gids wel werkt op dat kanaal. Maar toch bedankt voor je feedback.
Fijne avond nog.
@Anonymous heb even in mijn tv gids gekeken en NCIS komt op dat uur op tv. Bij mij werkt de programmatie wel dus het is ergens bij Orange wat fout loopt. ( bedankt voor het volledige zicht )
Laat je opname lopen als je dat volgt want het is blijkbaar een marathon van die serie.
Fijne avond nog !!!