Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-01-20 18h40
Antwoorden: 7 antwoorden
Ik wou even horen of ik de enige ben met dit probleem.
sinds jaar en dag nemen wij Home and Away op. Tijdens de kerstvakantie hebben wij gemerkt dat er een hele week niet werd opgenomen. Tijdelijk probleem dachten wij.
Echter begin deze week wederom. Programma niet opgenomen! Ben dan gaan kijken in de gids en enkele dagen moet ik opnieuw instellen om die aflevering op te nemen.
hoewel ik wel bij de opties kan kiezen om naar opname instellingen te kijken en te raadplegen.
moet ik nu elke week kijken of mijn programma wordt opgenomen of is er toch iets mis met de instellingen?
bedankt!
Bedankt voor de tips.
ondertussen geen probleem meer mee gehad. Dus hopelijk opgelost met af en op te zetten👍
Goed nieuws ! Echt fijn om te lezen ^^
@Isabelita1978 u kan altijd de decoder eens aan en uit zetten met de knop aan de achterkant en opnieuw proberen. Eventueel de decoder helemaal resetten maar LET OP ...... dan zijn de opgenomen programma's weg !
Dank je voor de tip. Hopelijk heb ik dit nu niet meer voor!
helemaal resetten is niet echt een goed idee hier.
er staan een aantal films op voor de kids☺️