Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-20 14h27
Antwoorden: 17 antwoorden
Sedert enkele jaren heb ik een abonnement om de commercieel Nederlandse tv zenders te ontvangen (via Canal Digitaal), weliswaar via een schotelantenne. Sedert 2016 is het ook mogelijk in België om legaal naar Nederlandse commercieel tv zenders te kijken (RTL4/RTL5/SBS6/Veronica/Net5/RTL7/RTL8 enz) voor 25 euro per maand. Komen deze zenders ooit beschikbaar via Orange? Andere tv aanbieders verschuilen zich achter "auteursrechten". Nochtans heelveel Nederlanders kijken ook in Nederland naar VTM...maar dan via Tv Vlaanderen.
Ok maar ik heb een officieel abonnement bij Canal Digitaal sedert 2016 dus ik ontvang al enkele jaren RTL4 ook in België, weliswaar via satelliet. Heb trouwens Tv Vlaanderen verlaten en ingewisseld voor Canal Digitaal.
Trouwens op de website van Canal Digitaal staat duidelijk vermeld:
"Wij houden geen rekening meer met landsgrenzen en ons aanbod is nu verkrijgbaar in heel Europa"