annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Radiozenders verdwenen

Topic gestart op: 02-04-20 13h39

Antwoorden: 8 antwoorden

stre
Ervaren verkenner

Radiozenders verdwenen

OPGELOST

Hallo,

Sedert een paar dagen, is er geen enkele radiozender meer beschikbaar via de decoder.

Iemand enig idee waaraan dit ligt?

Grts

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
stre
Ervaren verkenner

Oh nee zo stom... Ik heb een paar dagen geleden per ongeluk via die verticale balk links op het scherm gezapt. Normaal gebruikt ik die manier om van zender te veranderen nooit.

Bovenaan die verticale balk kan je selecteren welke zenders getoond worden: alle zenders, tv zenders, radio zenders. En het stond uiteraard op enkel tv zenders.

Bedankt voor jullie hulp!

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Josette
Wijze
Wijze

Wauw goed van je. Zo leer je steeds iets bij. 

Geniet van je radio.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@stre 

Wel tof dat je het lef hebt gehad om dat hier gewoon toe te geven. Menigeen zou dat niet durven of willen en gewoon wegblijven of van krommen haas gebaren.

Daarvoor, bravo !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@stre  dan heb ik ook totaal geen idee waar te zoeken. Je kan om het nog eens te proberen eerst de decoder eens uitzetten met de knop en uit laten staan. Ga je naar je modem en trekt de stekker er even uit voor een tiental minuten. Daarna herstart je deze , als je ziet dat alles terug werkt ,de decoder opnieuw starten. Kijk of je op deze manier terug je radio zenders hebt. 

Als dat niet zo is kan je de 5000 bellen ( klantendienst ) maar denk aan de langere wachttijden op dit moment. Ik weet niet hoe dringend je de radio nodig hebt maar je kan ook via messenger sturen. Die sturen dat door naar de juiste diensten en als er een oplossing is zullen ze je zelf contacteren. Maar dat kan even duren dat is ook niet direct. Geef wel je gsm nummer erbij dan weten ze op welk account ze het kunnen zien en zoeken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Piep,

ik weet niet vanwaar je bent maar hier in Limburg zijn ze er wel.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen