annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Reclame

Topic gestart op: 10-08-21 17h25

Antwoorden: 10 antwoorden

Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Reclame

Hopelijk dat Orange niet de weg opgaat van Telenet.

Wat is dan nog de toegevoegde waarde van een decoder? 

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Anonymous
Niet van toepassing

Zelf kijk ik al lang geen gewoon tv meer , ik gebruik streaming diensten op mijn Apple TV 4K , zoals VTM Go , Streamz , Netflix , Disney+ , Prime Video & YouTube ( Premium Lite ) , dus ik heb niet echt nood aan gewoon tv , er is altijd wel iets te zien op men Apple TV 4K 🙂 .

 

Groeten,

bigM

0 pluimen
mbbs1024
Veteraan verkenner

Als dit ook bij Orange gebeurt, gaat mijn TV abonnement de deur uit.
Ik heb geen zin om te betalen om me konstant aan die massale reclamestroom te ergeren.

Die zenders zijn het gewoon niet waard om bekeken te worden zonder reclame te kunnen doorspoelen, het lijkt tegenwoordig eerder alsof de reclame af en toe onderbroken wordt door een normaal programma.

Tijd om eens uit te kijken naar een VPN en IPTV, want om te kunnen kijken waar je zin in hebt, zou je bij al die streaming diensten een abonnement moeten gaan nemen omdat ze allemaal steeds meer exclusieve content tonen, ipv een universeel aanbod te geven.
Spijtig dat ze hierdoor mensen in de illegaliteit drijven.

Anonymous
Niet van toepassing

Proximus/Telenet/Orange gaan toch wat TV klanten verliezen vrees ik.
Bij Proximus en Telenet krijg je gratis terugkijk TV. Wat zal Orange bieden? Aangezien ze geen terugkijk TV hebben.

Heb hier toch wat gemengde gevoelens bij.

0 pluimen
Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Als Orange slim is dan maken ze nu reclame dat je bij hen wel reclame kan doorspoelen en dit tegen een lagere prijs.

Leden met de meeste pluimen