annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Reeds zicht op een nieuwe decoder ?

Topic gestart op: 24-01-21 09h49

Antwoorden: 53 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Reeds zicht op een nieuwe decoder ?

Hallo,

Is er reeds zicht op een nieuw type decoder, we zijn nu toch al 2021 en als je kijkt naar Orange Frankrijk is het nieuwe type decoder al reeds goed ingeburgerd.
Hier in België zit je nog met een decoder die doet denken aan het tijdperk van Filmnet 😉. Plus dat hij ook kan dienstdoen als warmhouder in de keuken.

Ik ben ongeveer 1,5 jaar Loveklant geweest bij Orange (nu enkel nog mobiel) en ben welbewust overgestapt naar het gele smileytje door de komst van hun nieuwe Tv-Box. 
Een mens wil toch ook wat design bij zijn mediatoestellen hé, naast een Apple TV en een flatscreen stond die baksteen echt niet mooi.

En een overstap terug is zeker te overwegen gezien de scherpe prijsstelling van hun Love packs. Maar niet zolang men blijft hangen in de vroege jaren 2000.

Nu, ik weet dat jullie geen glazen bol hebben en ook “maar” klanten zijn bij Orange, maar je weet nooit wie er hier meeleest.

Met vriendelijke groeten,

Yves

Labels (2)
53 ANTWOORDEN 53
patrick2
Wijze
Wijze

@elosopardo  

Het zou zomaar eens kunnen dat er een nieuwe decoder aankomt. Telenet heeft onlangs al zijn tweede nieuwe tv box gelanceerd en proximus ook al een nieuwe decoder dus lijkt mij dat Orange niet achter kan blijven. Enkel een release datum weten wij ook niet misschien eens aan @Totem  vragen of die iets meer weet. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @patrick2,

Een nieuwe decoder staat inderdaad in onze projecten maar momenteel is er geen datum voorzien 🙂

Totem's groetjes,

Totem

Thomasdk
Aspirant verkenner

Ik ben terug klant bij orange sinds vandaag. Maar ik twijfel of dit wel een goeie zet was. 
wat loopt orange toch achter. 

geen opnames delen. 
geen Netflix app 
geen terugkijk tv. 
Geen Streamz koppeling  

is nog altijd hetzelfde als 5 jaar terug. nog niets veranderd buiten de app. Maar je kan ook geen opnames bekijken. 

Is er een korte termijn oplossing hiervoor. Een nieuwe decoder die reeds klaar staat de markt opgooien. 

0 pluimen
zierbeek
Gewaardeerd verkenner

Qua prijszetting is orange dan wel een topper, niet te ontkennen. Maar que technologie zijn ze toch jaaren achteruit tegenover de 'groten'.

-De app, wat een ramp

-Nog steeds geen webapplicatie beschikbaar

-Op de decoder blijven we maar wachten, en wachten, en wachten.

-Docsis 3.0 modem terwijl anderen reeds 3.1 uitrolden in 2019

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen