annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Reeds zicht op een nieuwe decoder ?

Topic gestart op: 24-01-21 09h49

Antwoorden: 53 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Reeds zicht op een nieuwe decoder ?

Hallo,

Is er reeds zicht op een nieuw type decoder, we zijn nu toch al 2021 en als je kijkt naar Orange Frankrijk is het nieuwe type decoder al reeds goed ingeburgerd.
Hier in België zit je nog met een decoder die doet denken aan het tijdperk van Filmnet 😉. Plus dat hij ook kan dienstdoen als warmhouder in de keuken.

Ik ben ongeveer 1,5 jaar Loveklant geweest bij Orange (nu enkel nog mobiel) en ben welbewust overgestapt naar het gele smileytje door de komst van hun nieuwe Tv-Box. 
Een mens wil toch ook wat design bij zijn mediatoestellen hé, naast een Apple TV en een flatscreen stond die baksteen echt niet mooi.

En een overstap terug is zeker te overwegen gezien de scherpe prijsstelling van hun Love packs. Maar niet zolang men blijft hangen in de vroege jaren 2000.

Nu, ik weet dat jullie geen glazen bol hebben en ook “maar” klanten zijn bij Orange, maar je weet nooit wie er hier meeleest.

Met vriendelijke groeten,

Yves

Labels (2)
53 ANTWOORDEN 53
loeke
Rekruut scout

MIjn decoder is vannacht gecrashed..

alles kwijt

ik zat nog met zo een oud krel van de jaren stilletjes

kan ik gewoon naar de orange shop en hem inwisselen voor een nieuwe? 

grtjs

sylvie

0 pluimen
Waterman
Rekruut scout

Ja of bellen naar 5000 klantendienst daar helpen ze je ook verder.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@loeke  

Nee die mogelijkheid bied Orange niet. Je dient dan te bellen met de klantendienst zodat ze een nieuwe decoder komen installeren door een technieker. Je kan wel naar een Orange shop gaan om daar een afspraak te maken die mogelijkheid heb je wel. De technieker komt dan langs installeert je nieuwe decoder en neemt de oude mee terug. 

Voor je erop terug komt de vraag heb ik al eens gesteld hier om oude of kapot decoders te brengen naar een Orange shop . Dan moet de klant niet thuis zijn voor een afspraak en dergelijke maar het antwoord erop was nee Orange wil dit niet doen. Daar moeten we ons dus bij neerleggen helaas. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je naar de 5000 moet bellen @loeke 

Als ik me niet vergis zullen ze hem komen installeren - die moet nog geactiveerd worden

 

elosopardo
Ervaren verkenner

https://sites.google.com/view/droid-tv/pay-tv-provider/orange-belgium

Zo te zien komt er een nieuwe decoder aan. Misschien dat enkele insiders hier al een tip van de sluier kunnen lichten (releasedatum bvb?).

Leden met de meeste pluimen