annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Reeds zicht op een nieuwe decoder ?

Topic gestart op: 24-01-21 09h49

Antwoorden: 53 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Reeds zicht op een nieuwe decoder ?

Hallo,

Is er reeds zicht op een nieuw type decoder, we zijn nu toch al 2021 en als je kijkt naar Orange Frankrijk is het nieuwe type decoder al reeds goed ingeburgerd.
Hier in België zit je nog met een decoder die doet denken aan het tijdperk van Filmnet 😉. Plus dat hij ook kan dienstdoen als warmhouder in de keuken.

Ik ben ongeveer 1,5 jaar Loveklant geweest bij Orange (nu enkel nog mobiel) en ben welbewust overgestapt naar het gele smileytje door de komst van hun nieuwe Tv-Box. 
Een mens wil toch ook wat design bij zijn mediatoestellen hé, naast een Apple TV en een flatscreen stond die baksteen echt niet mooi.

En een overstap terug is zeker te overwegen gezien de scherpe prijsstelling van hun Love packs. Maar niet zolang men blijft hangen in de vroege jaren 2000.

Nu, ik weet dat jullie geen glazen bol hebben en ook “maar” klanten zijn bij Orange, maar je weet nooit wie er hier meeleest.

Met vriendelijke groeten,

Yves

Labels (2)
53 ANTWOORDEN 53
Chiquita
Aspirant genezer

Het is 7 maart 🙂

Mogen we omruilen ?

Pletse
Gewaardeerde genezer

 

De info die ik tot nu toe heb verkregen:

  • Klanten die een extra decoder wensen, ontvangen hetzelfde model als hun eerste decoder.
  • Klanten die de nieuwe TV Box gebruiken, dienen gebruik te maken van de Orange TV Plus App.
  • De installateur zal bepalen wie het nieuw model krijgt en wie niet.
    Bvb iemand die niet overweg kan met technologie zal nog het oud model krijgen. Momenteel hebben (nog) NIET alle installateurs het nieuwe model bij zich.
  • Eerst worden de nieuwe klanten voorzien. Wie een defecte decoder heeft (oud model) zal terug een oud model krijgen. Dus omruilen is momenteel nog niet mogelijk


Wat is er nieuw? 

Google-diensten:

  • Casting geïntegreerd in de TV Box
  • Google Assistent (start via microfoon op afstandsbediening)
  • Android TV Play store (om apps & games te installeren)


Vooraf geïnstalleerde externe apps:

  • Youtube
  • Amazon Prime
  • Auvio, VRT NU, VTM GO, RTL Play + veel meer in aantocht…
  • Games, Quiz en Fitness App.
  • Opgelet: de Netflix App is voorlopig niet beschikbaar omdat Orange geen getekende overeenkomst heeft. Klanten kunnen Netflix ook niet naar de TV Box casten.


 Nog zo veel meer:

  • 200 uur opnames mogelijk in de cloud en niet langer via harde schijf
    (Waarschijnlijk zul je dus ook de opnames kunnen bekijken via de app en website?)
  • Disney+ is toegankelijk via Google Play Store


Dit is geen officieel bericht van Orange en bevat mogelijks fouten...

Arne
Ervaren verkenner

Ik ben destijds overgestapt van Love Trio naar Duo, net omdat die TV decoder zo belachelijk groot en oud was. Er was ook geen ondersteuning voor Android TV (Google TV). Ik heb toen een Xiaomi stick gekocht en TV Vlaanderen aangeschaft voor het kijken van TV. 

Gezien de komst van de nieuwe decoder, zou ik terug overwegen om Love Trio te nemen. Uiteraard enkel op voorwaarde dat ik zo'n nieuwe decoder kan krijgen. 

Ben je 100% zeker dat Netflix ook niet te installeren is via de Google Play store? Of heeft elk apparaat specifiek een soort goedkeuring nodig? Is het ook mogelijk om programma's te "herstarten" ook al is de uitzending nog bezig. Bij vele cloud-recordings is dit niet mogelijk. Bij Proximus bijvoorbeeld wel. 

0 pluimen
elosopardo
Ervaren verkenner

Als de nieuwe decoder er komt ben ik benieuwd hoeveel stuks ze zullen/kunnen voorzien. Met de aanhoudende chiptekorten zie ik dat namelijk niet zo rooskleurig. Gaan we 's ochtends vroeg aan de Orange store moeten staan voor een nieuwe decoder? 😄

0 pluimen
BrahimM
Orange-werknemer

Hoi @losopardo net als bij de uitrol van de modem2 zullen er geen lange wachtrijen te zien zijn aan onze winkels.

We doen dit stap voor stap, doelgroep per doelgroep.

Groeten,

Brahim

Leden met de meeste pluimen