Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-06-20 16h17
Antwoorden: 9 antwoorden
Blijkbaar is er een algemeen probleem in verband met de opnames. @Totem heeft dit dan ook bevestigd en gevraagd ook om eventuele voorbeelden door te sturen via Messenger en of Twitter. Aan de hand van die voorbeelden kan er gekeken worden wat er precies mis gaat en zal er ook een oplossing komen. Zolang niemand voorbeelden stuurt kan men bij de technische dienst achterliggend ook geen beeld vormen wat er precies mis gaat. Daarom ook het advies daarin proberen op te volgen zodat het probleem zo snel mogelijk is opgelost. Hier heb je de betreffende post wat @Totem als advies geeft.
https://community.orange.be/t5/Tv/Gekende-bug-in-de-TV-gids-opnames-NOK/m-p/62483
Waar moet ik die screenshots via messenger naar sturen? Gezellig avondje met film werd net abrupt verstoord doorday de film er niet volledig op stond... Begin het beu te worden... 😞
@Strawberry1978 gewoon naar Orange. Dus een prive bericht naar Orange sturen met je screenshots.
@patrick2 heel goed van je, maar hoe moet je dat dan doen?
Hier ook we programmeren alle programma's maar dan ook het programma erna.
Anders hebben we niet alles.
Maar hoe ik dat hier moet bewijzen géén idee.
@Josette je kan een printscreen maken en dat dan doorsturen. Eventueel eerst met de gsm dat dan op je pc zetten en op die manier via Messenger door sturen. Of als je messenger of je gsm hebt dan op die manier als print screen toevoegen en door sturen.