annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gekende bug in de TV gids / opnames NOK !

Topic gestart op: 06-06-20 14h40

Antwoorden: 6 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Gekende bug in de TV gids / opnames NOK !

Er zijn al verschillende meldingen binnen gekomen over het probleem dat de opnames niet geheel worden opgenomen. Hierdoor lopen er dus stukken mis aan het begin of aan het einde. Het is blijkbaar een gekend probleem op dit moment bij Orange. Lees even deze info door van @Totem :

Grote Wijze

Ugh iedereen, er werd recent een incident geopend bij de technische ivm de tv-gids. Maar aarzel zeker niet om contact op te nemen met de technische dienst via de Customer service stam of het webcare-tribe ! Stuur hen zeker voorbeelden van programma's, zenders en het uur van de gewenste programma.

Totem is er voor je ! 

Totem

@Totem  zou je misschien hier ook kunnen reageren in de topic als het probleem is opgelost? Dan hebben de getroffen mensen hier een idee als het is opgelost dat zou erg fijn zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 
Bij mij is dit ook nog altijd een probleem, ik kan mijn opnames niet vroeger of later blijven zetten.
Hopelijk is er vlug een oplossing in de maak.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dat hoop ik ook en anders de raad van Totem opvolgen en enkele voorbeelden sturen. Misschien zit er ergens een logica in waar het mis gaat maar ja dat kunnen ze enkel zien aan die voorbeelden. 

Tomorrow is another day

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ja is goed, ik ga dat eens naar Orange doorsturen. Ik vraag wel veel op via VTMGO en VRTNU, maar je kan niet alles opvragen. De rest neem ik op!!!! Als Orange nu gewoon eens met terugkijk tv zou komen hé, dan zou het al veel beter zijn. maar ja!!!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dat zou al een begin zijn en een droom van vele denk ik het terug kijk tv.

Maar of je nu 1 programma of 2 of 1 per maand opneemt dat maakt niks uit. Het gaat erom dat het moet werken dat is waar een klant mee voor betaald en als het niet werkt ja dan moeten ze er voor zorgen dat het werkt. Al neem je 1 programma per jaar op. 

Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen