Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-06-20 16h17
Antwoorden: 9 antwoorden
Blijkbaar is er een algemeen probleem in verband met de opnames. @Totem heeft dit dan ook bevestigd en gevraagd ook om eventuele voorbeelden door te sturen via Messenger en of Twitter. Aan de hand van die voorbeelden kan er gekeken worden wat er precies mis gaat en zal er ook een oplossing komen. Zolang niemand voorbeelden stuurt kan men bij de technische dienst achterliggend ook geen beeld vormen wat er precies mis gaat. Daarom ook het advies daarin proberen op te volgen zodat het probleem zo snel mogelijk is opgelost. Hier heb je de betreffende post wat @Totem als advies geeft.
https://community.orange.be/t5/Tv/Gekende-bug-in-de-TV-gids-opnames-NOK/m-p/62483
Amai zeg wat een operatie.
🤐
Dan blijven we wel uren opnemen.
Momenteel druk op het werk, als ik tijd heb ga ik daar eens werk van maken. Ik ga alles bundelen en zo doorsturen naar Orange.
ok @Anonymous . Tuurlijk als je tijd hebt eerst je inkomen dan de rest. Maar het is wel vervelend allemaal zo. Hoop dat het ook snel is opgelost anders kan ik nog niet eens overstappen 😉
Ik heb ondertussen al wat screenshots van die problemen, stuur het zo door via messenger met bijhorende uitleg.