Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-02-22 15h41
Antwoorden: 6 antwoorden
Hoe komt het dat ik nog steeds geen volledige serie kan opnemen ipv aflevering per aflevering?
Trek de stekker van uw decoder enkele minuten uit, bij mij heeft dit geholpen bij serie opnamen. 😊
@loemilki Hey,
Persoonlijk heb ik geen ervaring met Orange tv , gezien ik zelf niet echt digitaal tv kijk , nu normaal is het wel zo dat je opnames altijd kan programmeren om dan op te nemen , nu het kan inderdaad ook zijn dat als het niet op tijd door gegeven is het inderdaad wel niet altijd zal lukken , hoewel het mij sterk zou verwonderen.
Groetjes,
bigMODDER
@Anonymous Hij kan ook zijn tijd instellen wanneer de opname begint en eindigt . Vind het ook raar dat het niet lukt maar bij mij gaat het heel goed 👍.
Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@loemilki En anders alles eens resetten ben je wel alles kwijt maar dan lukt het je misschien terug .
En normaal kan je serie’s en zowel andere films enz… opnemen want dat is al voor zeker een week of twee dat je kan opnemen serie’s gaan automatisch. , moet je normaal niets meer voor doen .
Je kan het ook eens aan een andere wijze vragen 🧐.hier op forum zijn er enkele en andere Tribe. Vb @Totem @NelsonM ..of @Anonymous
groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer