Profil de loemilki

Éclaireur novice

• 

1  message(s)

Serie opname lukt niet

Hoe komt het dat ik nog steeds geen volledige serie kan opnemen ipv aflevering per aflevering?

Super User

• 

8.2K  messages

@loemilki  goedenavond,

dat ligy niet bij Orange maar aan de zenders die alles te laat doorgeven.

Als je even geduld hebt staat dat er eerdaags weer bij.

Tagnieuw.jpg

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette Ben ik niet helemaal mee akkoord want alles word op tijd doorgegeven van programma’s.
@loemilki Normaal gezien kan je wel een serie opnemen je kan eerst staat er info naar beneden scrollen kiezen aflevering opnemen , serie opnemen .en op oké duwen .

Maar dat weet je al misschien 😉Maar vind het raar dat het nu niet gaat zou toch nog eens proberen want het gaat normaal wel en anders zou ik toch even je tv na kijken of alles goed is ingesteld. 

fijne groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@loemilki En anders alles eens resetten ben je wel alles kwijt maar dan lukt het je misschien terug . 
En normaal kan je serie’s en zowel andere films enz… opnemen want dat is al voor zeker een week of twee dat je kan opnemen serie’s gaan automatisch. , moet je normaal niets meer voor doen . 
Je kan het ook eens aan een andere wijze vragen 🧐.hier op forum  zijn er enkele en andere Tribe. Vb @Totem @NelsonM ..of @Anonymous 

groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer 

4.4K  messages

@loemilki Hey,

Persoonlijk heb ik geen ervaring met Orange tv , gezien ik zelf niet echt digitaal tv kijk , nu normaal is het wel zo dat je opnames altijd kan programmeren om dan op te nemen , nu het kan inderdaad ook zijn dat als het niet op tijd door gegeven is het inderdaad wel niet altijd zal lukken , hoewel het mij sterk zou verwonderen.

Groetjes,

bigMODDER 

Pisteur vétéran

• 

48  messages

Trek de stekker van uw decoder enkele minuten uit, bij mij heeft dit geholpen bij serie opnamen. 😊

Loading...